منتدى وادي الذئاب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

التفاعل اليومي مع الحداث

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
السلام عليكم ورحمة الله الاعضاء الاعزاء لقد قامة فريق منتدى وادي الذئاب بترقية المنتدى لكي يرقه في المستوى المطلوب وقمنا بتصميم المنتدى الجديد وهو الان جاهز للعمل مميزات المنتدى الجديد 1 لا يوجد فيه اعلانات 2 اسرع بكثير 3 اكثر جمالية يحتوي على قاعدة بيانات ضخمة جداً ارجو المسارعة لحجز اسمائكم في اسرع وقت وهذا ربط المنتدى الجديد www.alwdear.com اخوكم مراد علمدار ادارة منتدى وادي الذئاب
ارجو من كل الاعضاء المسارعة في حجز اسمائهم نفسها بلمنتدى الجديد http://www.alwdear.com/
سوف يتم نقل المواضيع المهم الي المنتدى الجديد وسوف يكون هناك قسم خاص بجميع حلقات وادي الذئاب تحت اشرف الاخ مراد علم دار "ميماتي " سوف يكون منتدى فعال وكثر صلابة

احلي فيديو شاهدته علي رغم قصره

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
أم القادة

أم القادة

احلي فيديو شاهدته علي رغم قصره Empty
مُساهمةموضوع: احلي فيديو شاهدته علي رغم قصره   احلي فيديو شاهدته علي رغم قصره Emptyالإثنين مايو 24, 2010 6:02 pm

مراد علمدار وهو يتوضأ حلو كتير اننا نشوف ممثل بيتوضا انا عن نفسي ماشفتش
لان كتير من اللي فهالمجال بعيد عن اهم شي وهو عمود من اعمدة الاسلام الصلاة

sara_kvp

sara_kvp

مُساهمةموضوع: رد: احلي فيديو شاهدته علي رغم قصره   احلي فيديو شاهدته علي رغم قصره Emptyالثلاثاء مايو 25, 2010 10:26 am

يسلمو خيتو ..لا تنسي ان الممثل محمد نجاتي شاشمز هو و اخوانه عاشو في اسرة متدينة و عائلتهم من متتبعي الطريقة القادرية و لما كانو صغار كان ابوهم ياخدهم معاه لحلقات الذكر و الانشاد الديني..و هاي هدية مني الك..و هي صورة لهم مع ابوهم الشبخ عبد القادر شاشمز و هو زعيم الطائفة الصوفية بمركز هاربوت في احدى جلسات ترتيل القرآن و الذكر بمدينتهم ايلازيج سنة 1991

احلي فيديو شاهدته علي رغم قصره Kv2

احلي فيديو شاهدته علي رغم قصره Polat_alemdar_kurtlar_vadisi

احلي فيديو شاهدته علي رغم قصره Polatkadiri2fc0
أم القادة

أم القادة

مُساهمةموضوع: رد: احلي فيديو شاهدته علي رغم قصره   احلي فيديو شاهدته علي رغم قصره Emptyالثلاثاء مايو 25, 2010 2:42 pm

تسلمي سارة علي المرورك
بعرف انه من عائلة متدينة وباباه الشيخ عبدالقادر بس اللي بيدخل بهالمجال ان بيبقي الجو المحيط به بيأثر فيه بس رغم ده انه لايزال متمسك بالصلاة يعني انا عن نفسي ماشفت اي ممثل بيعملها
فاكيد انا فخورة بيه علي رغم اه ان في حبة حاجات عايزين يتظبته
D Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy :
فعلشان كده بقول احلي فيديو شفته بحياتي فربنا يثبتنا ويثبتهم

بس بجد انا فخورة بهالشي

احلي فيديو شاهدته علي رغم قصره
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» مقطع فيديو تجريبي